Od ponad 30 lat ZHEJIANG HANGCHA ENGINEERING MECHINERY CO.LTD jest wiodącym producentem wózków widłowych w Chinach.
Stale udoskonalamy nasze wyroby stosując najnowsze zdobycze techniki w budowie i produkcji wózków widłowych, aby przekazać Państwu jak najdoskonalszy wózek widłowy.
Nasza nowa generacja wózków widłowych serii R jest kolejnym potwierdzeniem naszego dążenia do doskonałości.
Nową serię J trójkołowych elektrycznych wózków widłowych wyróżnia. Wszechstronność zastosowania dzięki kompaktowej budowie i minimalnym wymaganiom co do przestrzeni roboczej wózka widłowego.
Kompaktowe wymiary wózka widłowego w połączeniu ze wspaniałą manewrowością.
Wysoka stabilność wózka widłowego zarówno statyczna jak i podczas skrętu dzięki dużemu rozstawowi osi, niskiemu środkowi ciężkości oraz szerokim oponom.
Ekonomiczność w wyniku optymalizacji kosztów eksploatacji, np. zastosowanie bębnów i okładzin hamulcowych o długiej żywotności.
Podwozie i Hydraulika
W pełni zamkniętej ramie podwozia mieszczą się silniki jazdy. Elementy hydrauliki i podzespoły jazdy są chronione przed zabrudzeniem i wilgocią.
O długiej pracy bez wycieków decyduje czystość układu hydraulicznego.
Seria J jest wyposażona w wysokiej jakości cylindry oraz chromowane i polerowane tłoczyska, co zmniejsza zużywanie się uszczelniaczy i zapewnia długą żywotność i minimalne zanieczyszczenie oleju hydraulicznego.
Aby utrzymać czystość oleju w wózkach serii J zastosowano pełno przepływowy niskociśnieniowy filtr na obwodzie zwrotnym.
Czystość płynu minimalizuje zużycie uszczelek i pompy oraz przedłuża żywotność rozdzielacza.
Hamulce
Trójkołowe wózki serii J są wyposażone w trzy niezależne systemy hamulcowe :
– system hamowania odzyskowego
– hydrauliczny system hamulcowy z mokrą tarczą
– mechaniczny hamulec parkowania
Zabudowa
Klatka ochronna operatora pozwala na bezpieczną pracę nawet w przestrzeni ograniczonej.
Masywna płyta podwozia chroni elementy wózka widłowego i jest odporna na zniekształcenia i uszkodzenia, minimalizując w ten sposób koszty odnowienia.
Szeroko rozstawiony maszt oraz niska konsola przednia zapewniają doskonałą widoczność na widły i przestrzeń roboczą.
Dobrze umiejscowione światła dają optymalne oświetlenie do przodu i tyłu istotne przy pracach w kontenerach.
Dużo uwagi poświęcono zaprojektowaniu karetki podnoszenia wraz ze zintegrowanym przesuwem bocznym o pełnej widoczności.
Wymyślna konstrukcja z prętów z walcowanej stali i siłownika hydraulicznego o dwustronnym działaniu daje maksymalną widoczność na towar I widły w połączeniu z przesuwem bocznym o regulowanej prędkości działania.
Sterowanie
Przeszło 50% wszystkich sprzedawanych obecnie elektrycznych wózków widłowych to wózki widłowe trójkołowemu mające różnorodne zastosowanie, od pół godziny pracy dziennie do wytężonej pracy w reżimie trójzmianowym.
W serii J stosuje się wyłącznie najlepszych europejskich systemów sterowania.
Wózki widłowe mniejsze pracujące w mniej wymagających warunkach wyposażone są w wiodące na rynku sterowniki ZAPI DC SEM.
Dla wózków widłowych do cięższych zadań warto wybrać sterowniki AC Danaher, który optymizuje moc baterii i jest skuteczny zwłaszcza przy dłuższej pracy i wysokiego podnoszenia.
Przedział operatora
Projektując serię J specjalną uwagę poświęcono przedziałowi operatora. Dostęp ułatwiają szeroki i nisko usytuowany stopień oraz solidny uchwyt. Płaska podłoga z dobrze rozmieszczonymi pedałami oferuje dużo miejsca na nogi.
Prosty zwarty panel przyrządów nie rozprasza uwagi, przekazując jednocześnie wszelkie niezbędne informacje i ostrzeżenia.
Dźwignie hydrauliczne mogą być zamontowane bądź na konsoli przedniej, bądź obok baterii, umożliwiając w ten sposób wejście na fotel operatora z obu stron.
Standardowy wygodny fotel Grammer GS12 będzie doceniony podczas dłuższej pracy.
Most napędowy
Zastosowanie opracowanych przez ZF podzespołów, w tym świetnie zaprojektowanych i wykonanych kół zębatych śrubowych, daje niski poziom hałasu oraz większą żywotność.
Dla cięższych prac – długie cykle robocze, praca na rampie, regularne wysokie podnoszenie – idealnym rozwiązaniem jest system AC z silnikiem bez szczotek, które wymagają minimalnej opieki serwisowej.
Sterowanie SEM zapewnia więcej zaawansowanych możliwości. Sterowanie ZAPI kontroluje przebieg jazdy, podnoszenia, pochyłu i wspomagania.
Para silników DC lub AC jest dostępna dla czynności kontrolno-konserwacyjnych zarówno z przodu, jak i z góry, co wydatnie skraca czas serwisowania.
Elektronika
Proponujemy najbardziej zaawansowane rozwiązania sterowania DC kontroler ZAPI z mikroprocesorem wysokiej częstotliwości MOSFET wespół z silnikami wzbudzenia obcego SEM dla zapewnienia łagodnej pracy i możliwość ustawienia ponad 30 charakterystyk roboczych.
To rozwiązanie jest idealne dla mniejszych wózków widłowych o średnim obciążeniu.
Technologia AC jest stosowniejsza w przypadku cięższego reżimu pracy. Zużycie prądu jest zoptymalizowane a silniki AC są bez szczotkowe. Silnik może być doskonale chroniony przed wilgocią i zapyleniem.
Czas rozruchu silnika jest sprowadzony do minimum, a osiągana prędkość jazdy jest wyższa.
Oba systemy są w pełni regulowane, co pozwala je dostosować do obciążenia, obszaru pracy i umiejętności operatora.
Wbudowana pamięć rejestruje ewentualne błędy i podpowiada stosowne czynności naprawcze, usprawniając obsługę serwisową i skracając jej kosztowny czas.
Stosowane kontrolery DC ZAPI pochodzą z Włoch a system kontroli AC Danaher jest produkowany w Szwecji.
Producent | HC | ||||
Model | CPDS13J | CPDS13J-D1 | |||
Typ zasilania | Elektryczny | ||||
Udźwig | kg | 1300 | |||
Środek ciężkości ładunku | mm | 500 | |||
Wysokość podnoszenia | mm | 3000 | |||
Wolny skok | mm | 150 | |||
Wymiary wideł ( przykładowe) | mm | 40x100x900 | |||
Przechył masztu | 6,5/6,5 | ||||
Zwis przedni | mm | 355 | |||
Zwis tylni | mm | 187 | |||
Wymiary całkowite | Długość całkowita | mm | 1792 | ||
Szerokość całkowita | mm | 1060 | |||
Wysokość masztu złożonego | mm | 1995 | |||
Wysokośc masztu rozsuniętego (z osłoną karetki podnoszenia) | mm | 3945 | |||
Wysokość do daszku ochronnego | mm | 1960 | |||
Promień zawracania (po zewnątrz) | mm | 1440 | |||
Szerokość korytarza roboczego z paletą 800×1200 | mm | 3260 | |||
Prędkości | Jazdy z/bez ładunku | km/h | 13/13 | 14/14 | |
Podnoszenia z ładunkiem | mm/s | 300 | |||
Opuszczania z ładunkiem | mm/s | 450 | |||
Maksymalny pokonywany pochył (z/bez ładunku) | % | 16/20 | 20/20 | ||
Wymiary opon | Przód | 18×7-8 | |||
Tył | 15×4,5-8 | ||||
Rozstaw kół | Przód | mm | 902 | ||
Tył | mm | 175 | |||
Roztaw osi | mm | 1250 | |||
Prześwit w najniższym punkcie | mm | 90 | |||
Masa własna z baterią trakcyjną | kg | 2760 | |||
Silniki | Jazdy x2 | kw | 5,5 | 4,6 | |
Podnoszenia | kw | 8,6 | |||
Bateria trakcyjna | V/Ah | 48/400 | |||
Typ zasilania | Stały (DC) | Sinusoidalny (AC) | |||
Producent kontrolera | ZAPI | Danaher Motion |