Wózek elektryczny 1.3-2.0T

Od ponad 30 lat ZHEJIANG HANGCHA ENGINEERING MECHINERY CO.LTD jest wiodącym producentem wózków widłowych w Chinach.

Stale udoskonalamy nasze wyroby stosując najnowsze zdobycze techniki w budowie i produkcji wózków widłowych, aby przekazać Państwu jak najdoskonalszy wózek widłowy.

Nasza nowa generacja wózków widłowych serii R jest kolejnym potwierdzeniem naszego dążenia do doskonałości.

Nową serię J trójkołowych elektrycznych wózków widłowych wyróżnia. Wszechstronność zastosowania dzięki kompaktowej budowie i minimalnym wymaganiom co do przestrzeni roboczej wózka widłowego.

Kompaktowe wymiary wózka widłowego w połączeniu ze wspaniałą manewrowością.

Wysoka stabilność wózka widłowego zarówno statyczna jak i podczas skrętu dzięki dużemu rozstawowi osi, niskiemu środkowi ciężkości oraz szerokim oponom.

Ekonomiczność w wyniku optymalizacji kosztów eksploatacji, np. zastosowanie bębnów i okładzin hamulcowych o długiej żywotności.

Podwozie i Hydraulika

W pełni zamkniętej ramie podwozia mieszczą się silniki jazdy. Elementy hydrauliki i podzespoły jazdy są chronione przed zabrudzeniem i wilgocią.

O długiej pracy bez wycieków decyduje czystość układu hydraulicznego.

Seria J jest wyposażona w wysokiej jakości cylindry oraz chromowane i polerowane tłoczyska, co zmniejsza zużywanie się uszczelniaczy i zapewnia długą żywotność i minimalne zanieczyszczenie oleju hydraulicznego.

Aby utrzymać czystość oleju w wózkach serii J zastosowano pełno przepływowy niskociśnieniowy filtr na obwodzie zwrotnym.

Czystość płynu minimalizuje zużycie uszczelek i pompy oraz przedłuża żywotność rozdzielacza.

Hamulce

Trójkołowe wózki serii J są wyposażone w trzy niezależne systemy hamulcowe :

– system hamowania odzyskowego

– hydrauliczny system hamulcowy z mokrą tarczą

– mechaniczny hamulec parkowania

Zabudowa

Klatka ochronna operatora pozwala na bezpieczną pracę nawet w przestrzeni ograniczonej.

Masywna płyta podwozia chroni elementy wózka widłowego i jest odporna na zniekształcenia i uszkodzenia, minimalizując w ten sposób koszty odnowienia.

Szeroko rozstawiony maszt oraz niska konsola przednia zapewniają doskonałą widoczność na widły i przestrzeń roboczą.

Dobrze umiejscowione światła dają optymalne oświetlenie do przodu i tyłu istotne przy pracach w kontenerach.

Dużo uwagi poświęcono zaprojektowaniu karetki podnoszenia wraz ze zintegrowanym przesuwem bocznym o pełnej widoczności.

Wymyślna konstrukcja z prętów z walcowanej stali i siłownika hydraulicznego o dwustronnym działaniu daje maksymalną widoczność na towar I widły w połączeniu z przesuwem bocznym o regulowanej prędkości działania.

Sterowanie

Przeszło 50% wszystkich sprzedawanych obecnie elektrycznych wózków widłowych to wózki widłowe trójkołowemu mające różnorodne zastosowanie, od pół godziny pracy dziennie do wytężonej pracy w reżimie trójzmianowym.

W serii J stosuje się wyłącznie najlepszych europejskich systemów sterowania.

Wózki widłowe mniejsze pracujące w mniej wymagających warunkach wyposażone są w wiodące na rynku sterowniki ZAPI DC SEM.

Dla wózków widłowych do cięższych zadań warto wybrać sterowniki AC Danaher, który optymizuje moc baterii i jest skuteczny zwłaszcza przy dłuższej pracy i wysokiego podnoszenia.

Przedział operatora

Projektując serię J specjalną uwagę poświęcono przedziałowi operatora. Dostęp ułatwiają szeroki i nisko usytuowany stopień oraz solidny uchwyt. Płaska podłoga z dobrze rozmieszczonymi pedałami oferuje dużo miejsca na nogi.

Prosty zwarty panel przyrządów nie rozprasza uwagi, przekazując jednocześnie wszelkie niezbędne informacje i ostrzeżenia.

Dźwignie hydrauliczne mogą być zamontowane bądź na konsoli przedniej, bądź obok baterii, umożliwiając w ten sposób wejście na fotel operatora z obu stron.

Standardowy wygodny fotel Grammer GS12 będzie doceniony podczas dłuższej pracy.

Most napędowy

Zastosowanie opracowanych przez ZF podzespołów, w tym świetnie zaprojektowanych i wykonanych kół zębatych śrubowych, daje niski poziom hałasu oraz większą żywotność.

Dla cięższych prac – długie cykle robocze, praca na rampie, regularne wysokie podnoszenie – idealnym rozwiązaniem jest system AC z silnikiem bez szczotek, które wymagają minimalnej opieki serwisowej.

Sterowanie SEM zapewnia więcej zaawansowanych możliwości. Sterowanie ZAPI kontroluje przebieg jazdy, podnoszenia, pochyłu i wspomagania.

Para silników DC lub AC jest dostępna dla czynności kontrolno-konserwacyjnych zarówno z przodu, jak i z góry, co wydatnie skraca czas serwisowania.

Elektronika

Proponujemy najbardziej zaawansowane rozwiązania sterowania DC kontroler ZAPI z mikroprocesorem wysokiej częstotliwości MOSFET wespół z silnikami wzbudzenia obcego SEM dla zapewnienia łagodnej pracy i możliwość ustawienia ponad 30 charakterystyk roboczych.

To rozwiązanie jest idealne dla mniejszych wózków widłowych o średnim obciążeniu.

Technologia AC jest stosowniejsza w przypadku cięższego reżimu pracy. Zużycie prądu jest zoptymalizowane a silniki AC są bez szczotkowe. Silnik może być doskonale chroniony przed wilgocią i zapyleniem.

Czas rozruchu silnika jest sprowadzony do minimum, a osiągana prędkość jazdy jest wyższa.

Oba systemy są w pełni regulowane, co pozwala je dostosować do obciążenia, obszaru pracy i umiejętności operatora.

Wbudowana pamięć rejestruje ewentualne błędy i podpowiada stosowne czynności naprawcze, usprawniając obsługę serwisową i skracając jej kosztowny czas.

Stosowane kontrolery DC ZAPI pochodzą z Włoch a system kontroli AC Danaher jest produkowany w Szwecji.

Producent HC
Model CPDS13J CPDS13J-D1
Typ zasilania Elektryczny
Udźwig kg 1300
Środek ciężkości ładunku mm 500
Wysokość podnoszenia mm 3000
Wolny skok mm 150
Wymiary wideł ( przykładowe) mm 40x100x900
Przechył masztu 6,5/6,5
Zwis przedni mm 355
Zwis tylni mm 187
Wymiary całkowite Długość całkowita mm 1792
Szerokość całkowita mm 1060
Wysokość masztu złożonego mm 1995
Wysokośc masztu rozsuniętego (z osłoną karetki podnoszenia) mm 3945
Wysokość do daszku ochronnego mm 1960
Promień zawracania (po zewnątrz) mm 1440
Szerokość korytarza roboczego z paletą 800×1200 mm 3260
Prędkości Jazdy z/bez ładunku km/h 13/13 14/14
Podnoszenia z ładunkiem mm/s 300
Opuszczania z ładunkiem mm/s 450
Maksymalny pokonywany pochył (z/bez ładunku) % 16/20 20/20
Wymiary opon Przód 18×7-8
Tył 15×4,5-8
Rozstaw kół Przód mm 902
Tył mm 175
Roztaw osi mm 1250
Prześwit w najniższym punkcie mm 90
Masa własna z baterią trakcyjną kg 2760
Silniki Jazdy x2 kw 5,5 4,6
Podnoszenia kw 8,6
Bateria trakcyjna V/Ah 48/400
Typ zasilania Stały (DC) Sinusoidalny (AC)
Producent kontrolera ZAPI Danaher Motion
Posted in HC, Wózki Elektryczne |